Torsdag


Att världen ska vara så orättvis.
Vissa saker har jag faktiskt inte alls bett om.

Det här är en sak jag helst av allt behåller för mig själv, men jag vill ändå skriva om det. För att få ut känslorna typ. Men det är synd att det inte går att lösenordsskydda vissa inlägg på blogg.se utan att lösenordsskydda hela bloggen.
Jaja...
Igår var en hemsk dag och det har fortfarande inte gått över. Trots att det är ny dag idag har konsekvenserna från igår fortfarande inte försvunnit. Och det är inte bara något som finns inuti, utan någonting som syns också.
Nej, jag har INTE blivit misshandlad!
Men så som jag ser ut skulle man nästan kunna tro det...
Jag får väl försöka glömma det där nu >.<
Som sagt jag vill ha en blogg där jag kan skriva privata inlägg.
Sämsta dagen.
Undrar om jag ska klippa mig?

Skriver mer senare, när jag mår bättre. Vet inte om jag kommer godkänna kommentarer till detta inlägg, eftersom jag vill gärna ha detta för mig själv. Även om jag inte säger det högt så alla kan läsa, så är det fortfarande jobbigt och känns privat.
Hoppas ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0