Sjuk....



Vaknade idag med jätteont i visdomstanden.
Har i och för sig haft det ett tag nu, men idag gjorde det extra ont.
När jag får det brukar jag få feber och sånt, så det har jag nu. Har försökt plugga lite, men kan inte riktigt koncentrera mig på allting.
Jag hoppas verkligen att jag klarar provet bara, har känts som att jag går omkring i en dimma och har gjort det de senaste veckorna.
Jag känner mig dock ganska säker på all grammatik och sedan så är det en hemtenta också och där får man använda sina böcker.
Jag fick högsta betyg förra gången (VG är det  högsta man kan få i min kurs) och jag hoppas att jag får det igen. Känner lite press just därför.
Men det är väl bara att kämpa antar jag.
Snart kommer Marcus hem med pizza. :)
Skriver mer senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0