Måndag



Hej hopp!

Nu har jag precis pluggat i cirka två timmar och har infört lite aktiviteter i Wii Fit plus. Är totalt beroende, haha. Berättar mer om det i något annat inlägg när jag har mer tid. :)
Nu ska jag snart gå ut med Noomie, vet inte riktigt hur lång promenad vi ska ta, men blir väl den vanliga på 15-20 minuter skulle jag tro. Väntar nämligen på ett telefonsamtal också, är lite nervös över det, men det ska nog gå bra! :) Jag hoppas verkligen att jag får göra det jag vill göra. Kan inte berätta riktigt just nu här i bloggen vad det ska handla om, det får ni reda på senare. När jag vet riktigt säkert också.

Åh, jag känner mig glad och aktiv idag. Det är en fördel med att vakna tidigt. Man känner sig levande, tycker jag. Och det känns som att man hinner med mer. Tidigare idag tränade jag (körde yoga-pass samt joggade lite och gjorde arm-övningar) och så har jag gått en promenad tillsammans med Noomie och Marcus och så. Senare idag ska jag träna mer, städa och förhoppningsvis skriva lite. Som jag har längtat efter det. Har inte riktigt gått att göra hemma.
Ska även blogga lite, skriva lite om Jönköping och bara ta det allmänt lugnt. :) Kanske hinner med en vända in på MSN också. Nu börjar det vanliga igen, saknar lovet och att kunna göra som man vill hela tiden. Fast jag är ju ledig mycket och gör ju ofta som jag vill ändå, men har ändå en hel drös med plugg på distanskurserna och ett hem, skrivande och ett aktivt liv att sköta. ;) Hihi.

Jag har döpt om den här bloggen till Jessicas tankar för övrigt, men bloggadressen är fortfarande densamma.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0