I feel weak

Sitter här och gör en bloggdesign, men min kamera verkar ha fått något slags ryck så jag får se om det blir att jag gör klart den.
Jag gör en design i Photoshop just nu och sedan ska min pojkvän hjälpa mig med att lägga in den här, göra koder och sådant. Men det kanske inte blir idag, men jag hoppas. :) Om jag ber lite snällt kanske...

Jag är sjuk, men det har jag nog redan nämnt. Känner mig svag, men har typ bara feber. Hade ont i ena visdomstanden och när jag sa det till mamma tyckte hon att jag skulle kolla det, man kan tydligen få infektion om man har feber samtidigt som man har ont i tanden. Aja. Jag vet inte. Tanden värker typ bara när jag äter nu, men jag hopaps verkligen febern går över. Jag vill inte kolla tanden just nu, eftersom jag både har tenta och ridlektion imorgon.

Just nu känner jag mig så otroligt svag. Det är inte bara på grund av febern just nu, utan det känns typ som att jag är helt misslyckad och inte har åstadkommit något. Dumma känslor, jag vet. De går nog över. Men just nu känns det skit. Boken jag skulle skriva går inte framåt just nu. Jag har inte skrivit på en vecka eller något och jag börjar få ångest över det. Jag vill ju så intensivt, men samtidigt har jag inte tiden till att sitta och skriva flera timmar per dag, det finns ju så mycket annat jag vill göra också! Jag vill träna, vila, vara med Marcus, åka hem till Jönköping once in a while och träffa familj och vänner. Jag gör ju redan allt det där, men när jag inte skriver får jag verkligen ångest över det. Jag har skrivit i hela mitt liv och får jag inte ut min bok kommer jag seriöst börja gråta och bli riktigt deprimerad. Och det är ingenting jag bara säger, det är sant. Jag har velat detta sedan jag var sju år. Men inspirationen är inte alltid där på beställning....

Det är nog mest skrivandet som trycker mig just nu. Känner mig så dum när det inte blir av på något sätt. Har ju massa svenska-plugg och sådant med.
Jag blir lite frustrerad. Hur sjutton gör man för att inte känna sig misslyckad när det gäller sådant här...? Jag hoppas verkligen det går över. För jag vill inte känna mig misslyckad, som att jag aldrig kommer att bli någonting. Så tänker jag nämligen så ofta. Och det är inte så himla roligt. 

Nu ska jag nog sätta igång lite peppande musik istället. Och fortsätta med min design. Ni får hålla tummarna för mig att kameran vill samarbeta snart! Finns nämligen bilder på den som jag vill använda!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0