Fredag 8 januari 2010-Sista heldagen i Jönköping!

Nu har jag bytt design på min sida. Tyckte inte riktigt att innehållet på den symboliserar det som den handlar om nu, haha. ^_^ Men räds icke, jag ska göra om den så fort jag kommer hem. Jag vill ha en egen design som jag har skapat själv och inte någonting som jag vet att många andra redan har. Har redan lite idéer på hur jag vill att den ska se ut! =)
Imorgon blir det att åka bil i 3 timmar hem till Karlshamn igen. Pappa ska köra oss och syrran ska följa med, så det blir nog kul. :)
Även om jag tycker att det är jättetråkigt att åka hem, så måste jag säga att jag längtar lite. Jönköping känns inte som hemma längre, utan som en främmande, men ändå bekant stad. Karlshamn är mer hemma. I Karlshamn har jag en egen liten trygghetsvrå, det vill säga min egna lägenhet. Det har jag inte här. Än. Men i sommar flyttar jag tillbaka till Jönköping och det ska bli otroligt skönt. :) Jag hoppas att kunna studera här.
Men tills dess ska jag bo i Karlshamn och imorgon bär det alltså av. Känns skönt att komma hem igen, men samtidigt kommer äckel-känslan av tomhet att gnaga i mig. Det ser jag inte fram emot. :/ Kommer sakna alla vänner och familjen så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0