Torsdag 22 oktober 2009

Bildkälla: Okänd

Hej!

Mår alla  bra idag? :)

Just nu har jag jättebråttom till min teckningslektion som börjar klockan 16:00. Jag var inte på den förra veckan, så tänkte att jag skulle gå nu.

När jag kommer hem måste jag tyvärr plugga. Har hemtenta denna veckan, men det har jag nog berättat. Kommer ändå slänga upp ett par inlägg, har en del i utkast och så. :-)

Den här dagen bjuder annars inte på något särskilt för mig. Jag tycker inte så mycket om  torsdagar, de brukar vara grå och tråkiga. Den här torsdagen är det trist väder i Karlshamn också, det ser nästan lite ut som det regnar, men jag vet inte.

Ska ta på mig lite smycken och sedan ge mig ut i höstvädret i alla fall! Vet ni förresten? Min hund åt upp ett av mina Hello Kitty örhängen! Det har varit försvunnet sedan igår och idag berättade Marcus att han hittade ett örhänge i hennes avföring!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det var mina favoritörhängen så jag sörjer dem faktiskt lite. Och fråga mig inte hur hon fick tag på det, för det vet jag faktiskt inte!

Got to go now!
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Gabbe

noomie är en sån busunge xD. trist väder här med :/ grått och duggigt D:

2009-10-22 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0