Sjuk! :(

Nu är jag hemma i Karlshamn igen. Det är lite tomt och tråkigt, men att träffa Marcus och djuren igen är underbart förstås! :)
Min uppdatering har varit väldigt kass de senaste dagarna då jag inte kunnat sitta vid datorn så mycket. Och gissa vad nu? Jag har gått och blivit dunderförkyld med världens halsont och illamående!
Min första heldag hemma tillbringade jag mest i sängen med att sova!

Jag är rädd att jag inte har någon ork överhuvudtaget att blogga just nu, men ska försöka att slänga upp lite inlägg då och då i alla fall, men kan inte lova. Just nu vet jag inte heller alls vad jag ska skriva om, men jag tyckte jag gjorde riktigt fina inlägg innan i den här bloggen, så ska köra på samma bana. Det tror jag blir allra bäst.
Nu tror jag det blir lite Sims-spelande, har saknat det. Det trycker också undan mitt illamående lite.
Förövrigt har jag kanske en underbar liten idé, ska berätta mer när jag känner mig redo. ^_^

Det sista jag vill säga är att jag ska svara på kommentarer och sådant när jag mår lite bättre igen. Så att ni vet det. :-)
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0