Ryssland känner sig kränkta av Family Guy



Ryssland känner sig kränkta av den populära amerikanska TV-serien Family Guy.
I detta klipp befinner sig Brian och Stewie i Ryssland där premiärministern framställs som en iskall, mörk och oberäknelig person.
En tjej i videon säger "Amerikanarna vill bara förolämpa oss. Jag tycker det är hemskt."

Ärligt talat, jag vet inte vad jag ska säga när jag hör detta. Personligen tycker jag inte att klippet är särskilt farligt och hade det handlat om Sverige hade jag i varje fall inte tagit det hårt.
För visst måste man väl få ha lite humor? Family Guy är en humorserie och en otroligt rolig sådan också. Jag tycker att Rysslands klagan känns ganska löjlig, för ärligt talat, det är bara humor och folk driver med ALLT.
Dock kan jag förstå att alla saker inte är roliga, men hey kom igen! Liiite humor måste man väl ändå ha? ;-)

Vad tycker ni? Är det löjligt av Ryssland att reagera på detta sätt över en amerikansk TV-serie eller håller ni med dem?

Klipp från Aftonbladet.

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Eller hur, underhållande! :D

2009-10-22 @ 00:12:22
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0