Reklam-tips om ett par udda chips...

Usch, jag har faktiskt riktigt ont i magen. Har haft det i stort sett hela dagen, vet inte riktigt vad det är. Aja. Ikväll har jag och Marcus bakat lite kolakakor som doftar ljuvligt (även Marcus hår doftar hihi) samt ätit lite chips. Lagom onyttiga, men det var faktiskt ett par nyttiga chips! :-) Köpte dem på City Gross i fredags tror jag det var, men har inte haft tillfälle att smaka förrän nu. De är helt utan tillsatser och är varken friterade eller bakta eller något sånt där. De är helt naturella med kryddig smak av grill-chips.:) Smakar lite grann som bacon-chips. Finns även som saltade chips och dill och lök-smak.


Mycket goda! Kostar runt 20-lappen. :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Måsyte pröva! :D

2009-10-19 @ 12:58:46
URL: http://randigabipen.blogspot.com
Postat av: Gabbe

Köp med dig en påse eller två till mig tills du kommer :D! Kan ju vara värt att testa så betalar jag dig när du kommer hit ;)så kanske vi kan äta på dem tsm när vi ska kolla på film xD ;D

2009-10-20 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0