Måste bara säga...

Bildkälla: Okänd


Att jag blir otroligt stolt över mig själv när jag ser hur många unika besökare jag har haft idag. Det är nästan uppe i 50 och jag gjorde bloggen igår eftermiddag.
Tack för att ni har tittat in i bloggen ni som har gjort det och jag hoppas att ni vill stanna också. ^__^
Ni är tysta med kommentarer, men jag bryr mig inte. För mig spelar det ingen roll hur många kommentarer jag får eller om jag blir känd eller okänd, bara jag tycker det är roligt det jag gör.
Och detta tycker jag mycket om att göra!

Jag tycker om den här bloggen, därför att den hjälper mig att avskärma mig från annat ett tag. När jag är ledsen  eller något trycker jag undan de tankarna när jag pysslar i min blogg och känner mig genast lite gladare igen. Det tycker jag är viktigt, att den hjälper mig att må bra.
Jag skriver om allt möjligt, nyheter, kläder, kul fakta...Mitt mål är inte att göra en känd blogg, mitt mål är att underhålla människor och jag hoppas att jag har underhållit er som har tittat idag!
Jag hoppas att ni vill komma tillbaka. ^_^

Den här bloggen kommer bli långlivad känner jag, kanske gör jag den till en bok när jag känner att jag vill sluta blogga.
Äsch, man ska väl inte ha för stora drömmar än så länge kanske. Hähä.
Men lite kul är det.

Nu ska jag plugga lite och sedan kanske spela Sims om jag hinner.
Ha en bra kväll alla!
Kram Jessica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0