Lördag 24 oktober 2009

Johnny Rotten.
Bildkälla: Okänd

Hej!
Jag dör på min hemtenta. Jag dör på allt som heter skola överhuvudtaget. Förlåt för klagan, men jag gör det. Det lär bli roligt när jag väl är klar med den att titta tillbaka i bloggen och se hur mycket jag faktiskt skriver om den. Hoho ^_^
Jag hoppas att ni inte tycker att jag är tråkig nu.
Jag har suttit här i två timmar nu och pluggat, jag har två frågor kvar på den första delen. Sedan väntar den andra, men där är det bara två frågor som ska besvaras, så kort sagt: Jag har fyra frågor kvar. Woho.
Det suger ju inte lite.
Men men. Snart tänker jag ta ett bad i alla fall, ska bara se till att svara på frågan om Norges språkplanering. Ja, ni hör ju hur trist det är. Suck! Men imorgon är det över, yay!
Förresten kommer jag hem på måndag, kan jag passa på att säga till mina vänner som läser bloggen. :) Har tyvärr inte tid att vara inne på MSN, men jag kommer hem då i alla fall.
Ha en bra dag, fina läsare!
Kram♥

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Tack så jätte mycket!

Oooh Rotten <3

2009-10-24 @ 17:53:31
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0