Good morning sunshines!

Rupert Grint.

Bildkälla: Okänd

 

Fast egentligen är det ju eftermiddag, haha.
Jag ska strax gå in i duschen (morgon-träning you know!) och sedan ska jag äta lunch och åka tåg till Karlskrona där jag ska dela ut lite CV:n och shoppa på H&M! Tycker jag är värd att få gå på H&M idag, har nämligen fått ett litet presenkort där att spendera saker på! Gratis shopping, det gillar jag!
Annars ska jag skriva ett långt mail idag, träna igen (mamma ringde mitt i träningen så den blev inte så lång som den skulle ha varit och jag hinner inte mer för tillfället) och sedan PLUGGA. Har ju hemtenta, usch.
Sedan kommer det förstås några inlägg här också, jag tror att ni vill läsa det som kommer senare! :-) Tycker själv att det ska bli riktigt intressant att skriva om!
Vad ska ni själva göra idag?

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Vad är mest intressant att läsa i en blogg?

Vad fastnar du för?

Vad är mindre bra?

Och har du själv några tips på för och nackdelar på vad man kan skriva om?



SVARA GÄRNA!!! =D

2009-10-21 @ 17:05:17
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)



Vilken mysig blogg du har! :)

Är allt bra med dig?

KRAM

2009-10-21 @ 17:32:02
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0