Godmorgon!

Alice Burdeu- en av världens snyggaste modeller.

Bildkälla: Vouge

Godmorgon allihop!

Hur mår ni idag?

Just nu känner jag mig av någon anledning väldigt glad. Kan bero på alla endorfiner som skjuter ut i kroppen när jag tränar eller så vaknade jag happy helt enkelt.

Jag har sovit ut, så är på gott humör och redo för den här dagen!

Minns ni att jag skrev ett inlägg om kreativa naglar?

Idag ska jag försöka mig på att göra såna. Ska köpa lösnaglar, lite olika nagellack och lite pärlor och sådant kul. Ska testa på att göra lite egna såna istället för att köpa färdigstylade i butik. Blir nog lite roligare så.

Sedan ikväll ska jag och Marcus på hundkurs med lilla Noomie. Vi har fått låna en bil att ta oss dit med och jag ser verkligen fram emot det!♥

Ha en bra dag underbara läsare!♥

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0