Blogawards igår!

Nu är Blogawards för den här gången över. Jag var smyg-exalterad hela dagen igår, trots att jag själv inte var med. Är så glad att fina Foki vann, en riktig inspriation är vad hon är. Söt också. Hon vann i hela tre kategorier, Årets nykomling, Årets mest originella och Årets Blogg. Andra som vann var Blondinbella (Årets blogginspiratör) och Kissie (Årets mest kaxiga). Tycker de båda är värda det, så grattis till de också! Kissie är ju rätt kul tycker jag, så hon förtjänade verkligen pris som årets kaxigaste! Eller vad tycker ni? :-)

Är det inte rätt roligt hur stort bloggar har blivit också? Det är som ett nytt slags kändisskap och folk ser upp  till bloggare. Själv tycker jag att det bara är positivt. Världen behöver mer människor som inspirerar, delar med sig av viktiga tankar och åsikter och ibland håller oss uppdaterade med olika nyheter. Tycker sådant är så kul! Älskar att läsa om sånt! :-)

Klicka på bilden för att komma till Foki's blogg!



För er som är intresserade sänds Blogawards lördag 24/10 på Tv 400!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0