Avin

 


Alltså. Behöver jag nämna att jag är kär eller?! Hihi♥
Tröjan kommer från Melba.se och är en så kallad "Foki Sweater". De har nämligen en egen avdelning på hemsidan enbart med kläder inspirerade av Foki, då hon är med och väljer in saker till sidan, vad jag läste på hennes blogg.
Den här tröjan är underbar i alla fall och de andra kläderna på hemsidan är också hur söta som helst, så jag kommer verkligen att shoppa där fler gånger!
Tröjan är väldigt bekväm och mysig att ha på sig, perfekt för höstväder som det är nu. Den är en onesize, men passar nog de allra flesta skulle jag tro! ^_^
Kostar 399:- på hemsidan♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, tack för den fina kommentaren i min blogg! :)

2009-10-24 @ 00:46:33
URL: http://mittbloggnamnsuger.blogg.se/
Postat av: Emilia

Blev ju superfin på dig! ^_^

2009-10-24 @ 01:03:24
URL: http://randigabipen.blogspot.com
Postat av: Gabbe

naaw vad söt tröja och du var jättesöt i den ^^

2009-10-24 @ 10:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0