Angående kommentarer...

Jag vet att jag inte har skrivit ut det någonstans i min blogg, men på ett sätt är det ganska underförstått. Jag vill inte ha reklam om hemsidor som Gratis Bio och liknande, ni vet sådana där hemsidor man kan bli medlem på och samla poäng.
Jag KAN godkänna reklam om det finns något viktigt i reklamen och om det länkar till en viktig och meningsfull sida. Annars är det reklam-nej tack.
Jag uppskattar alla era kommentarer så mycket, men då vill jag att det ska vara någonting som är roligt och värt att läsa också.
Jag godkänner de allra flesta kommentarer, men det jag inte tycker om är meningslös reklam, kommentarer med snuskigt/grovt innehåll, hot eller spamm. Men det gör ju inte de flesta av oss egentligen! :-)
Jaja, nu vet ni det.
Annars är det bara att kommentera på! :) Jag svarar på så många kommentarer jag kan och hinner med.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Det är bra med mig me :D



Jo, det var jätteläskigt med plattan. Man vågar ju inte sova nu heller haha.



Hoppas du också får en bra dag ;)

2009-10-21 @ 00:20:06
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hehe tack :) åååh, har du ingen bild från när du hade i dem? :D

Jag har öhm.. tvinnat, värmt upp dem och kokat dem typ :P Får väl se hur de blir sedan i håret :)

Tänkte färga håret i morgon svart igen, sedan sätta i dem på kvällen :)

Kram

2009-10-21 @ 00:34:33
URL: http://randigabipen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0