Att lova och att inte lova

Mio.

Världens sötaste ♥

Jag tror att jag ska akta mig lite mer för vad jag lovar här i bloggen. För det är nog inte riktigt bra att man lovar att man ska skriva och sedan inte gör det. Haha.

Det är bara det att jag aldrig sitter vid datorn längre. Jag har så många projekt i mitt liv just nu att det aldrig blir av att jag sätter mig här och skriver några inlägg. Ibland kommer jag på något ultrasmart och tänker "Nämen det HÄR vill jag skriva om i bloggen" men sedan när jag väl ska göra det så fungerar det inte riktigt. Jag kommer ingen vart och blir sur för att saker inte riktigt flödar ut som jag skulle vilja att det gjorde.

Jag gör så otroligt mycket nuförtiden som jag jättegärna skulle vilja visa er. För det är ganska stort, men så som det ser ut nu så kan jag inte göra det. Jag vågar inte än. Känner mig inte tillräckligt trygg, men det jag kan säga är att det handlar om något ni kommer att få ta stor del av! =) Och bloggen kommer hänga ihop med detta projekt så då blir det mer uppdatering här.

För tillfället håller jag på att sticka på en halsduk. Ni vet, en sådan där riktigt stor och gosig halsduk. Min pojkvän ska få den i julklapp är det tänkt och jag stickar som en galning nu för att den ska bli klar! Började sticka igår och har kommit en bra bit. Lärde mig även att sticka igår så den är väl inte så jättesnygg, men huvudsaken är att den är personlig tycker jag. I år satsar jag mycket på personliga klappar, jag tycker det är roligast att få någonting som någon annan har gjort. Det känns mer speciellt. :) Jag menar, även om det är väldigt roligt att få ett fint klädesplagg, smycke eller kanske någonting teknikmässigt, så är det ändå väldigt mysigt att få någonting som någon annan har gjort med sina egna händer, det blir en annan känsla. Speciellt från små barn. Hihi.

Min syster på fem bast gav mig ett pärlhalsband hon knåpat ihop på dagis den dagen jag tog studenten. Jag älskar det halsbandet! Det är så fint och det ligger en massa tanke bakom, även om färgerna kanske inte korrekt sätt passar ihop eller ens formerna på kulorna, så är det ändå en hel del bakom det halsbandet. Barn uttrycker sig verkligen så underbart! Och de klassiska dagis-pärlhalsbanden är så söta, även om det kanske inte är vardagshalsband man går runt med varje dag. ^_^ ♥

Nu ska jag nog gå och fortsätta sticka och förmodligen ser jag på Bert- den siste oskulden ikväll. Haha. Det är en gammal 90-talsrulle som lyckats undgå mina ögon(!!!!!!) trots att jag var ett stort fan av Bert när jag var liten. Jag ska kolla in den och är den bra lägger jag förmodligen ut filmen här. Ska se den över Internet. :)

Ha en bra kväll alla!

Pussar ♥

 

Haha, jag kan inte låta bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0