Framtidsfunderingar

Jag har nästan kommit fram till vad jag vill pyssla med i framtiden. Det lutar väldigt mycket åt svenskalärare för gymnasium, men sedan finns det ju så mycket annat jag vill också. Som att starta upp mitt egna företag till exempel eller skriva mina böcker.
Jag vill så oerhört gärna göra ALLT det där och jag hoppas verkligen att jag kan. Det kommer nog bli oerhört tufft att nå upp dit, men jag ska försöka att göra mitt bästa.
Den här dagen har varit väldigt mysig och rolig. Jag har försökt att plugga till svenskan, men inte kommit så långt som jag vill. Har tänkt att ta ett bad och ligga och läsa om vokaler och sedan försöka besvara övningshäftet lite grann. Har mer litteraturtext att gå igenom, men jag vill gärna skriva lite innan jag gör det också. Vi har tenta vecka två oc hjag vill gärna bli färdig innan jag åker hem till Jönköping över jul och nyår. Har även ätit med Marcus på vår favoritrestaurang här nere samt gjort lite på en scrapbook (köpte ett megafint set idag, syrran ska få ett likadant i julklapp =) Don't worry, hon kommer inte att läsa det... ^^ Hon är fem år och vet inte hur man använder en dator ens hihi) Oså har jag ätit massor av god frukt, lyssnat på musik, pratat med en vän i telefon och lite med andra vänner över MSN. 

Har massa mysiga känslor i kroppen just nu, känns som livet leker ^_^ Dock lite oro inför framtiden, men jag hoppas att det löser sig. =)

PS. Tack så jättemycket för alla grattis jag har fått, både här och på andra Internetsidor, sms och telefon! =) DS

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej, tycker du att tjejer ska vara pinnsmala eller lite kurviga? Ge mig gärna din åsikt! =)



Kram!

2009-12-27 @ 21:45:06
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0